Monday 5 November 2012

Selamat Menambah Angka Nina !

Assalamualaikum :)

Hei ! Hei ! Hari ini, dengan rasminya aku nak mengumumkan bahawa pada tanggal 05 November 1996, aku telah selamat dilahirkan dari rahim seorang wanita iaitu Pn. Bakidah Hj Yunus :)

 Dan, sebenarnya entry aku kali nak bagitahu kat semua orang  yang harini hari jadi aku. haha. *itu pun nak bangga ke? :P 

macam biasa, seperti tahun tahun sebelum ni, hari jadi aku tak pernah di sambut. cuma waktu aku budak2 masih berhingus dulu ada la jugak sambut. dah tua tua ni, takkan nak sambut jugak kot?

 sebenarnya, aku tak kisah pun ada sambut ke tidak, yang penting bagi aku, family, sahabat & kawan2 aku ingat bila hari jadi aku.



today, i'm already sixteen :)


THANK YOU :) kepada siapa2 yang dah wish birthday kat aku. i appreciate it :D

eh, eh. lupa pulak nak bagitau, aku sebenarnya berkongsi tarikh lahir dengan my eldest brother :) dan sekarang dia dah 21 tahun.


P/s : aku berharap yang ko akan wish birthday ngan aku, tapi paduhal nang sik langsung ko mok wish ngan aku. okay, sikpa. aku paham :)



Love,
AllaNina H.S

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...