Tuesday 6 November 2012

Kami gembira bersama :')

Assalamualaikum wbt =)

4 SAINS 2012 (",) dah banyak benda yang kitaorang lalui sepanjang tahun ni. kena puji ada, kena hina pun ada. tapi, nak buat macam mana kan? takkan la kitaorg nak zip mulut diorang kot. terima je lah dengan redha :)

kitaorang memang nakal. sampai boleh di katakan semua cikgu kat sekolah tak berapa nak suka kat kitaorang. kelas yang paling bising kott, memang patut pun, hehe :) suke main main pulak tu, tak pernah nak ambik serius setiap kerja yang cikgu bagi. setiap hari kalau tak dengar cikgu marahkan kitaorang, 
memang tak sah laa.

  tapi seronok kot sama kelas dengan diorang, perangai memang gila gila. semua satu kepala. biasanya, kalau aku datang sekolah dalam keadaan bad mood, mesti dalam kelas aku dah boleh ketawa. diorang especially budak lelaki, setiap masa ada je benda lawak yang diaorang nak buat. walaupun kadang2 tu lawak diaorang menyakitkan hati jugak la. nak buat macam mana kan, dah nama pun lelaki. cakap pun tak bertapis. main redah je.





Guru kelas a.k.a mak angkat kitaorang. dia lah cikgu kitaorang yang sporting habisss. sayang cikgu <3




anniversary? eh2, tak. kebetulan hari kitaorang party, hari tu birthday diaorang berdua. tapi macam sesuai jugak kan? haha :P


kaum hawa 4 Sains :) teman aku bergosipp, ngee~ :P


kaum adam 4 Sains :) mereka yang suka buat perangai gila gila.




kami semuaa :') 4 Sains's member.

aku harap friendship kita sejak dari sekolah rendah ni akan berkekalan sampai bila bila =) aku sayang korang !


# aku mudah kecik hati bila takorg pinggirkan aku :( makseh sebab sudi jadi kawan aku.



Love,
AllaNina H.S











2 comments:

  1. amin ya rabbal alamin ^_~ syg ku plg awal hri yer bab ada krisis skit msa kau n sidak lain goreng ayam ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...