Thursday 15 November 2012

Lawak Troll -> Fact


Assalamualaikum :)

Mula mula tadi aku ingat nak ikut satu segmen ni, tapi aku tengok dalam syarat banyak sangat page yang mesti di like. aku memang tak suka sangat like page sembarangan, buat semak fb je. so, terpaksa la aku batalkan niat aku nak ikut segmen tu.

Lepas aku skodeng punya skodeng page orang, akhirnya dapat jugak aku cilok lawak troll ni. banyak jugak la hasil tangkapan aku. haha :P kebanyakan lawak troll ni memang berlaku kat hidup kita kan? 


forever alone. alolololo, kesiannya diaa.


siapa pernah terkena? baik ngaku. haha


terlalu berharap, makanan lambat sangat sehhh.


kalo duduk kat tempat lain, bukan main lagi sopan. kalo kat rumah sendiri memang tak lah nak duduk simpul gitu.


cikgu bukan main lagi semangat ajar mengeja, tapi last2 camtu jugak korang mengeja. kesian cikgu2.


aku paling benci la dengan benda alah ni. buat takut je, kalau dah kena tu memang sakit, tapi sakit hati jangan cakap la.


lelaki memang game je yang diaorang nak, tapi bagus jugak kan? tak lah susah sangat nak cari.


-
-
-
-
-


yang ni versi Sarawak punya, kepada yang tak faham tu buat buat faham la ye? :D


ko ada? haha


kelas kitaorang memang macam ni. waktu takde cikgu, memang macam zoo.


selalu terjadi kat aku. T_T


kejadian macam ni memang akan buat aku sakit hati gila :P



Love,
AllaNina H.S




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...