Saturday 14 April 2012

Sudah Cukup Sudah - Nirwana Band


vc kat atas tu, vc lagu Sudah Cukup Sudah, dari Nirwana Band. aku dapat vc ni, dari kakak YouTube. tapi aku tak bukak pun vc nih. saje untuk intro kat korang je. hehe. memang rugi kalau korang tak dengar. best giler. :D dah banyak kali dah aku dengar lagu nih, best sangat ! rasanya lagu nih lagu baru kot, sebab first time aku dengar kelmarin. mula-mula tak tau sapa yang bawak, pastu tengok-tengok Melodi tadi, tiba-tiba pulak diaorang pasang lagu nih. dah tu, aku terus bukak 4shared, then download. hehe. nasib baek aku jumpa. kalau tak, memang frust menonggeng la aku. haha -_-' Nirwana Band nie, band dari Indonesia ke? aku pun tak tau, baru kenal jugak la band nih. lagu-lagu dari Indonesia semua best-best kan? walaupun aku minat lagu dari seberang, aku tetap sokong lagu dari Malaysia, okayy. :) kepada korang yang belum dengar lagu nih, dengar la k? korang mesti suka punye^^



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...