Sunday 8 April 2012

I LOVE YOU

kali nie aku nak update pasal lagu pulak. hehe ^^ ini video lagu I LOVE YOU dari Najwa Latif. aku takde la minat sangat lagu nih, tapi aku minat lirik-lirik lagu. especially lirik nih,

i'm sorry but i love you,

i'm sorry if i miss you,

even if i can't have you,

you know i'll always be there for you,

best je bunyinya kan? rasa macam ada kena mengena dengan aku je lagu nih. *cewahh . rasa macam nak masok bab-bab cinta pulak. haha. buat masa nih, aku malas nak cerita pasal cintan-cintun dulu. nanti-nanti je la ek? tunggu aku jiwang-jiwang dulu. buat masa nie, belom lagi. :) tapi sebelum tu, FYI aku tak pernah bercouple pun. langsung TAK PERNAH !, macam tak caya je kan? aku pun tak percaya, haha :D okeh, cerita balek pasal lagu tadi. aku sebenarnya minat la jugak kat Najwa Latif. tapi takde la minat sangat-sangat. aku cuma minat kat lagu & penampilan dia jer :P lagu dia banyak jugak yang aku suka. macam lagu SAHABAT & KOSONG. kepada yang belum pernah dengar lagu nie, bawak-bawak la dengar ye? pasti korang suke.

# sorry la ye, aku guna'aku'. nampak macam kasar je kan? tapi aku lebih selesa guna 'aku' daripada 'saya'. maaf ye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...