Friday 6 April 2012

Sahabat Selamanya

korang semua pasti ada BFF kan? saya pun ada ! hidup ni tak sempurna kalau takda BFF. rasa macam kosong je. lagi-lagi orang yang macam saya nih, sangat perlukan BFF kalau nak buat sesuatu. sebelum saya bercerita panjang pasal diaorang ni, tengok gambar diaorang dulu, k?

dari kiri, Sahatul, saya, Azira, Adah & Kema
cantek-cantek kan diorang? hehe :) kami dah macam adek beradik, setiasa bersama. kami berkawan & sama kelas start kami darjah 4 lagi. tapi mula rapat sejak kita orang darjah 6. masa tu tahun 2008, memang tak dapat nak lupa semua kenangan-kenangan waktu kami darjah 6 dulu. kiranya, masuk tahun nie dah 5 tahun kita orang jadik BFF. tak sangka dah lama jugak kan? harap-harap kami akan terus jadik BFF sampai ke syurga, aminn :) mesti korang hairan kan apa maksud CRAZNORM kat atas gambar tuh? sebenarnya, itu nama group kami. siap ada nama group lagii. biasa la, masa tu masih budak-budak lagi. korang rasa apa maksud CRAZNORM tu? lain macam jer bunyinya kann? =P CRAZ tu singkatan bagi CRAZY & NORM tu singkatan NORMAL. nak di pendekkan cerita, kita orang setengah gila & setengah normal laa. memang suka buat kerja gila-gila. kalau kami bercerita, memang bising satu kelas sebab kami ketawa. bercerita sampai tak ingat dunia. walaupun kami ni kuat  bermain, tapi pelajaran tetap nombor satu. kami ni takda la pandai sangat, tapi takda la teruk sangat. antara diaorang, saya paling rapat dengan Sahatul. semua benda saya akan cerita kat dia. even sekarang kami dah tak sama kelas, tapi kami still rapat macam dulu. saya sayang dia ! haha^^


dia ni yang saya paling rapat :)
sekarang kami dah nak jarang berjumpa sebab dah tak sama kelas & sekolah lagi. tapi kalau ada cuti je, mamang tak dapat nak lepaskan peluang berkumpul. mesti ada je benda nak di gossipkan. haha. biasala, kalau perempuan bertemu, memang tak habis-habis nak bercerita. setiap kali bertemu, mesti ada je 'topik' nak di bincangkan. kami setiasa bersama walaupun dalam keadaan susah & senang. takorang adalah kawan TERBAIK yang aku pernah ada. sebab ya, aku sayang takorang gilak-gilak ! <3 we're best friends forever. sikda orang lain yang akan dapat ganti takorg dalam hidup aku. kami berbeza perangai, tapi kami tetap serasi bersama. perbezaan yang menyatukan kami =) 
kaki siapa la yang jadik model tu? haha =P
aku sanggup kehilangan kawan tapi aku sik sanggup kehilangan sahabat :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...