Sunday 21 October 2012

Have A Great Night :)

Assalamualaikum wbt :D


Semalam aku ikut Jamuan Perpisahan Pengawas kat sekolah. jamuan ni sebenarnya khas untuk pengawas form 5. tapi disebabkan yang uruskan jamuan ni adalah pengawas form 4 & 3, jadi aku pun terpaksa pergi. walaupun dengan hati yang tak rela. eh, tak rela ke? dah sampai sana happy pulak ko nina, haha ;P

mula-mula aku ingat tak nak pergi, sebab terlalu MALAS. tapi bila I think cook cook, better aku pergi jer la. nanti tak pasal pasal kena marah pulak. disebabkan aku last minute baru nak rancang nak pergi, so aku bersiap ala kadar je lah. tu pun selekeh je aku tengok.

biarkan gambar berlagu~ 







motif epal?


ini diaa, abang abang photographer :D

tulang belakang majlis. tahun depan jadi ketua :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...