Monday 21 May 2012

Exam Oh Exam !

Minggu ni semua orang sibuk dengan exam, termasuk la aku yang malas sangat nak belajar nih. haiyaa~ sepatutnya start dari minggu lepas lagi aku dah busy dengan exam, tapi disebabkan aku pergi kem minggu lepas, semua exam ditunda ke minggu ini. so, makin berdouble-double la keBUSYan aku minggu ni. dalam keBUSYan tu sempat jugak aku nak update blog, kan? korang pun camtu. teehee :D dah la hari ni ambik paper addmath, pastu petang sambung pulak ngan paper bm. ambik paper bm takde belajar langsung before tu. rasa macam dah pandai sangat la pulak. nanti tengok la result macam mana. haha. rasa paper addmath aku memang hancur habiss tadi ! adusssh. masa nak bukak paper satu tadi bukan main confident lagi nak jawab, last-last banyak jugak tempat kosong yang cikgu boleh isi tanda '?' kat situ. haha >.< okay-okay, aku nak berhenti daripada type-type nih. time to study ! 


1 comment:

  1. Good luck for ur exam..moga dapat result gempak dan cemerlang yer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...